Έχω σελίδα στα social media, χρειάζεται ιστοσελίδα η επιχείρηση μου;

Τα social media είναι ο πιο προσιτός και ανέξοδος τρόπος να φτιάξει κάποιος μία σελίδα για την επιχείρηση ή το επάγγελμα του. Πολλοί κρίνουν ότι αν έχουν μία σελίδα στο facebook η ένα επαγγελματικό λογαριασμό στο Instagram, η δημιουργία ιστοσελίδας είναι περιττή.
Δεν μπορούμε να παραβλέψουμε το γεγονός, πως σε κάποιες περιπτώσεις, μπορεί να λειτουργήσει ένας επαγγελματίας χωρίς να έχει ιστοσελίδα, αυτό όμως συμβαίνει σπάνια. Κατά κανόνα, όταν μία επιχείρηση ή ένας επαγγελματίας βλέπει σοβαρά το αντικείμενο του, η ύπαρξη ιστοσελίδας αλλά και τα επαγγελματικά προφίλ στα social media, είναι εξίσου απαραίτητα.
Κάθε σελίδα που δημιουργούμε, είτε αυτή είναι στα social media, είτε σε δικό μας domain, έχει τα δικά της χαρακτηριστικά, εξυπηρετεί διαφορετικό σκοπό και προσφέρει διαφορετικές δυνατότητες

6 Σημαντικοί λόγοι για τους οποίους μία επιχείρηση ή επαγγελματίας χρειάζεται ιστοσελίδα

  1. Μια ιστοσελίδα ενισχύει την επαγγελματική εικόνα και αξιοπιστία της επιχείρησης.
  2. Απόλυτος έλεγχος στην παρουσίαση των προϊόντων και των πληροφοριών
  3. Διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης και google ads
  4. Βελτιστοποιημένο περιεχόμενο για τις μηχανές αναζήτησης και SEO με λέξεις κλειδιά
  5. Πλεονέκτημα στον ανταγωνισμό
  6. Εταιρικό email & email marketing

1. Μια ιστοσελίδα ενισχύει την επαγγελματική εικόνα και αξιοπιστία της επιχείρησης.

Μια ιστοσελίδα με όμορφο και μοντέρνο σχεδιασμό, με συγκεντρωμένες όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν την επιχείρηση, ενισχύει την επαγγελματική εικόνα και την αξιοπιστία της. Η πλειοψηφία των καταναλωτών, δεν θα εμπιστευόταν ποτέ μία επιχείρηση που δεν έχει δική της ιστοσελίδα, όσο προχωρημένη κι αν ήταν η παρουσία της στα κοινωνικά δίκτυα.
Οι σελίδες στα social media, δεν φημίζονται για την εγκυρότητα των πληροφοριών τους, αφού μπορεί να τις δημιουργήσει οποιοσδήποτε, χρησιμοποιώντας πολλές φορές ψεύτικα ή ανύπαρκτα στοιχεία.

2. Απόλυτος έλεγχος στην παρουσίαση των προϊόντων και των πληροφοριών

Σε κάθε σελίδα ή επαγγελματικό λογαριασμό που δημιουργούμε στα social media, μας δίνεται η δυνατότητα να προσθέσουμε τα στοιχεία επικοινωνίας και κάποιες πληροφορίες σχετικά με την επιχείρηση μας. Όλα αυτά όμως με έναν συγκεκριμένο τρόπο, σε συγκεκριμένο σημείο και αρκετούς περιορισμούς που ισχύουν το ίδιο για όλους.
Αν για παράδειγμα θέλουμε να παρουσιάσουμε τη δουλειά μας ή τις υπηρεσίες μας αναλυτικά, αυτό είναι αδύνατο να γίνει μέσω αναρτήσεων στα Social Media.
Στην δικιά μας ιστοσελίδα έχουμε εμείς τον έλεγχο και δεν υπάρχει κανένας περιορισμός για τον όγκο των πληροφοριών που θα καταχωρήσουμε και τον τρόπο με τον οποίο θα τις παρουσιάσουμε. Μπορούμε να οργανώσουμε όπως θέλουμε την δομή, τον τρόπο παρουσίασης, τα γραφικά, το μέγεθος των τίτλων και ένα πλήθος πραγμάτων, που παίζει σημαντικό ρόλο στο δικτυακό marketing και αφορά την προσέλκυση νέων πελατών.

Μία σελίδα ή ένα επαγγελματικό προφίλ σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο, δεν μπορεί να διαφημιστεί για παράδειγμα στα Google ads. Εκτός του γεγονότος πως Google και Facebook θεωρούνται μεγάλοι ανταγωνιστές (και οι 2 συλλέγουν δισεκατομμύρια πληροφορίες χρηστών), η google έχει θέσει κάποιους κανόνες που πρέπει να πληροί ένα url, προκειμένου να μπορεί να διαφημιστεί μέσω της πλατφόρμας της. Επιπλέον, υπάρχει συγκεκριμένη πολιτική σχετικά με τις διαφημίσεις στα google ads, που ουσιαστικά απορρίπτει την χρήση κάποιου link σελίδας από social media.
Η ύπαρξη ιστοσελίδας είναι απαραίτητη αν θέλει κάποιος να δημιουργήσει μία διαφημιστική καμπάνια στα google ads και να αυξήσει συνολικά την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων στο διαδίκτυο.

4. Βελτιστοποιημένο περιεχόμενο για τις μηχανές αναζήτησης και SEO με λέξεις κλειδιά

Έχω γράψει σε παλαιότερο άρθρο, ότι μία από τις πιο ενδεδειγμένες τεχνικές προώθησης ιστοσελίδας, είναι η παρουσία της επιχείρησης μας σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο. Αυτό φυσικά εξακολουθεί να ισχύει, αλλά δεν είναι εφικτό από μόνο του να προσφέρει τη δυνατότητα για να δημιουργήσουμε μία στρατηγική SEO που θα φέρει στην επιχείρηση μας καινούριους επισκέπτες και δυνητικά νέους πελάτες.
Όπως έγραψα και πιο πάνω, σε μία ιστοσελίδα έχουμε εμείς τον απόλυτο έλεγχο του περιεχομένου, μπορούμε να επικεντρώσουμε σε πολλές λέξεις κλειδιά και να στοχεύσουμε σε πολλές διαδρομές, μέσω των οποίων θα αποκτήσουμε νέες ροές επισκεπτών – πελατών. Με λίγα λόγια, marketing περιεχομένου, που να στοχεύει στις μηχανές αναζήτησης, είναι εφικτό να γίνει μόνο αν έχουμε δικιά μας ιστοσελίδα.
Οπότε, αν σας ενδιαφέρει σοβαρά, η απόκτηση πελατών μέσω των αποτελεσμάτων της google, η δημιουργία ιστοσελίδας για την επιχείρηση σας είναι απαραίτητη

5. Πλεονέκτημα στον ανταγωνισμό

Μία ιστοσελίδα σωστά δομημένη, με μοντέρνα εμφάνιση, πλούσιο και χρήσιμο περιεχόμενο για τον επισκέπτη, μπορεί να αποτελέσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ακόμα και αν η επιχείρηση σας είναι μικρή και έχει απέναντι της πολύ μεγαλύτερες. Εκτός αυτού, το μεγαλύτερο ποσοστό των ανταγωνιστών σας, είτε πρόκειται για μικρές, είτε για μεγάλες επιχειρήσεις, έχουν ήδη επαγγελματική ιστοσελίδα.
Οι περισσότεροι χρήστες του διαδικτύου, όταν ψάχνουν πληροφορίες για κάποια υπηρεσία ή να αγοράσουν κάτι, συνήθως πληκτρολογούν στην αναζήτηση φράσεις ή λέξεις που περιγράφουν την υπηρεσία ή το προϊόν που τους ενδιαφέρει και όχι απευθείας το όνομα κάποιας συγκεκριμένης εταιρείας.. Για παράδειγμα “Οδοντίατρος Ηλιούπολη”, “ανδρικά αθλητικά παπούτσια”, “προώθηση ιστοσελίδων”, κτλ. Η google, σε κάθε αναζήτηση θα παρουσιάσει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στο χρήστη, οπότε αν η ιστοσελίδα σας, έχει το πιο σχετικό και καλύτερο περιεχόμενο, θα εμφανιστεί στις πρώτες θέσεις. Έτσι διεκδικείτε μερίδιο της αγοράς, ακόμα κι αν βρίσκονται απέναντι σας πολύ μεγαλύτερες επιχειρήσεις σε σχέση με τη δική σας.

6. Εταιρικό email & email marketing

Αν σας ενδιαφέρει σοβαρά να προωθήσετε τις υπηρεσίες σας μέσω email marketing, είναι απαραίτητο να υπάρχει εταιρικό email και αυτό συνεπάγεται την αγορά domain name, άρα την ύπαρξη ιστοσελίδας. Με την αγορά ενός πακέτου φιλοξενίας κι ενός domain name, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν ή πολλούς επαγγελματικούς λογαριασμούς email. Δε νοείται επιχείρηση που θέλει να ασχοληθεί σοβαρά με το email marketing, να μην διαθέτει επαγγελματικό λογαριασμό email και ιστοσελίδα.
Είναι ζήτημα που αφορά την αξιοπιστία και την επαγγελματική εικόνα της επιχείρησης, αρκεί να σκεφτεί κανείς, πόσο εύκολα θα εμπιστευόταν ή θα επικοινωνούσε με κάποιον που του έχει στείλει email από κάποιο gmail λογαριασμό και επιπλέον δεν έχει ιστοσελίδα.

Αν θέλετε να έχετε μία ολοκληρωμένη και επιτυχημένη παρουσία στο διαδίκτυο, η δημιουργία ιστοσελίδας για την επιχείρηση σας είναι απαραίτητη. Πέραν της αξιοπιστίας και της σοβαρότητας που προσδίδει στον επαγγελματία, είναι το πιο αποτελεσματικό εργαλείο στο digital marketing και στην εύρεση νέων πελατών.