5 εύκολοι τρόποι για να βελτιώσετε την σελίδα της επιχείρησης σας στο facebook

Θέλετε η σελίδα της επιχείρησης σας στο facebook να είναι αποτελεσματική και να βοηθήσει στην ανάπτυξη του πελατολογίου σας; Υπάρχουν άπειρες στρατηγικές προώθησης μιας σελίδας στο facebook, κάποιες από αυτές όμως είναι πολύ βασικές και θα τις εξετάσουμε στο παρόν άρθρο.

1. Μια εντυπωσιακή φωτογραφία εξώφυλλου

Οι φωτογραφίες στο διαδίκτυο και κατ’ επέκταση στις ιστοσελίδες, παίζουν το ρόλο της βιτρίνας της επιχείρησης μας. Ζούμε στην εποχή της εικόνας κατά πρώτο λόγο, γι’ αυτό φροντίστε η φωτογραφία του εξώφυλλου στο facebook να είναι όσο γίνεται πιο εντυπωσιακή και προσεγμένη.
Οι διαστάσεις της θα πρέπει να είναι 851×315 px και καλό είναι να μείνουμε πιστοί σ’ αυτές, για να αποτρέψουμε από το facebook να περικόψει στοιχεία και γραφικά.

2. Το λογότυπο της επιχείρησης σαν φωτογραφία προφίλ.

Μεγάλη σημασία πρέπει να δώσουμε και στην φωτογραφία του προφίλ που θα χρησιμοποιήσουμε. Ως ιδανικότερη επιλογή αποτελεί το λογότυπο της επιχείρησης μας. Η σελίδα της επιχείρησης μας στο Facebook δεν είναι προσωπικός χώρος για να ανεβάζουμε προσωπικές φωτογραφίες ή τοπία. Ο επισκέπτης που βρέθηκε σ’ εμάς, ενδιαφέρεται για το προϊόν μας και αυτό είναι που πρέπει να προβάλλεται με τον όσο το δυνατό πιο επαγγελματικό τρόπο.

3. Απαντώντας στα σχόλια των επισκεπτών

Είναι το λιγότερο απαραίτητο, να απαντάμε στα σχόλια που αφήνουν οι επισκέπτες στην σελίδα μας. Έτσι χτίζονται οι σχέσεις εμπιστοσύνης με τους υποψήφιους πελάτες μας και δείχνουμε ότι δεν είμαστε μια απρόσωπη επιχείρηση, αλλά ενδιαφερόμαστε για τον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά. Μπορεί μελλοντικά η σελίδα σας να έχει μεγάλη επισκεψιμότητα και τεράστιο αριθμό σχολίων, πρέπει να είναι στις προτεραιότητες σας όμως να απαντάτε αν είναι δυνατόν σε όλα.

4. Συμπληρώστε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες της σελίδας σας

Δεν είναι λίγες οι φορές που συναντώ μια σελίδα στο facebook με ελλιπείς πληροφορίες σχετικά με την επιχείρηση αλλά και το αντικείμενο της. Συμπληρώστε όλα τα πεδία της φόρμας με τα απαραίτητα στοιχεία και δώστε την ευκαιρία στους επισκέπτες να σας βρουν πιο εύκολα και να επικοινωνήσουν μαζί σας.

5. Ακολουθήστε μια στρατηγική αναρτήσεων.

Εντάξει, κάνατε την σελίδα σας στο facebook, για να την διατηρείτε όμως ενεργή και να προσελκύετε το ενδιαφέρον, σίγουρα θα χρειαστεί να κάνετε και κάποιες αναρτήσεις (βίντεο, άρθρα, φωτογραφίες). Ανάλογα το αντικείμενο της σελίδας σας και κατ’ επέκταση της επιχείρησης σας, οι αναρτήσεις θα πρέπει να γίνονται κάποια συγκεκριμένη ώρα, σύμφωνα με το κοινό που θέλετε να προσελκύετε φυσικά. Υπάρχουν prime time ζώνες, που οι αναρτήσεις σας θα έχουν μεγαλύτερη απήχηση και κάποιες άλλες που θα έχουν μικρότερη. Για να διαπιστώσετε πότε είναι η καλύτερη ώρα αλλά και μέρα, καλό είναι να παρακολουθείτε τα στατιστικά της σελίδα σας στο facebook.